Forum Pola Szeptu Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Mocne Argumenty & Siła Perswazji

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pola Szeptu Strona Główna -> Neobronizm
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żałosny Błazen
Avatar
Avatar



Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:17, 05 Paź 2008    Temat postu: Mocne Argumenty & Siła Perswazji

Mocne Argumenty to dwa młoty bojowe. Chociaż są przeciętnych rozmiarów są niezwykle lekkie. Są bardzo przydatne podczas negocjacji.

Cechy:

1k8 pkt. obrażeń
30% szansy że po uderzeniu przeciwnika twoja umiejętność dyplomacji wzrośnie o 10 (przy założeniu że 100 to max) na 5 tur.
Jeżeli walczysz dwoma młotami naraz i po ataku żaden z nich nie dał ci premii do dyplomacji to obrażenia są liczone x3.


Siła Perswazji to zaklęta katana obdarzająca właściciela premią + 15 do dyplomacji, blefowania i zastraszania. Raz na 3 dni można zrezygnować z premii (traci się ją na cały dzień) na rzecz przekształcenia jej w :
+5 do siły
+5 do zręczności
+10 m do standardowej prędkości (kumuluje się z wszelkimi zaklęciami)
Katana zadaje standardowo 1k6 pkt. obrażeń.


Jeżeli najpierw użyje się katany i zrezygnuje z premii a następnie użyje młotów, to efekt jest naprawdę dobry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pola Szeptu Strona Główna -> Neobronizm Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1